luni, 7 aprilie 2008

Site-ul cumpărat de Păşcăneanu scrie: Flaişer rămâne în PSD!

Presedintele Consiliului Judetean, Lucian Flaiser a declarat pentru iasiinfo.ro ca nu mai pleaca din PSD. "M-am razgandit, nu imi dau demisia din PSD. Am gandit imatur cand am spus ca plec din PSD. Sunt un pesedist adevarat si nu pot sa plec asa usor. Mi s-a facut o propunere demna de luat in seama si nu mai plec" a spus Lucian Flaiser. Acesta nu a vrut sa spuna insa ce propunere i-a fost facuta. Presedintele PSD Iasi, Gheorghe Nichita nu a putut fi contactat telefonic.

sursa: iasiinfo

Iată declaraţia reală:

"Referitor la zvonurile apărute in ultima perioadă cum că aş rămâne în PSD, precizez că aceste zvonuri nu sunt reale. Nu am afirmat niciodată aşa ceva nici că rămân, nici că plec. Am spus doar că mă mai gândesc. Până pe data de 22 aprilie am timp să iau o decizie dacă rămân sau plec din PSD. Oricine ar avea în faţă aceeaşi situaţie cu a mea, ar avea nevoie de timp de gândire, mai ales dacă s-ar fi purtat cu el aşa cum au făcut ei", a spus Flaişer contactat telefonic.

Încă un argument:

In urma articolului "Lucian Flaiser nu mai pleaca din PSD", semnat de Loredana Popovici, publicat azi, pe site-ul www.iasiinfo.ro , presedintele Consiliului Judetean Iasi, Lucian Flaiser isi rezerva dreptul de a face urmatoarele precizari:

1. Nu a dat nicio declaratie, in sensul in care se regaseste in articol, cum ca a renuntat la gandul de a parasi PSD.
2. Articolul este o intoxicare electorala care exprima disperarea unora dintre liderii PSD Iasi care nu pot suporta ideea ca Lucian Flaiser ar putea alege sa-si continue cariera administrativa alaturi sau sprijinit de o alta formatiune politica!

O seara reusita,
Sebastian Tataru

In replica la reactia presedintelui CJ, Lucian Flaiser, protagonista materialului de pe IasiInfo a declarat:

"Declaratia care a aparut pe iasiinfo apartine presedintelui Consiliului Judetean, Lucian Flaiser. El a fost contactat telefonic si a spus ca s-a razgandit deoarece este un pesedist adevarat. Ma surprinde atitudinea domnului Flaiser. Este incalificabil sa manipulezi un ziarist pentru a rezolva interesele politice", a afirmat Loredana Popovici.

Niciun comentariu: