luni, 24 martie 2008

"Copiii" Irinei Schrotter ajută la distribuţia săptămânalului "HABITAT"

Am ajuns şi eu acasă după o zi de muncă. În scara blocului doi copii pun cu spor ziare în cutiile poştale. Îi întreb dacă pot lua şi eu unul şi din curiozitate cine i-a trimis cu "presa" la oamenii din Tătăraşi. Unul dintre ei mai "curajos" îmi răspunde: " Păi doamna Schrotter ne-a trimis, uitaţi-vă şi afară este maşina de la firma doamnei care ne-a adus aici!" Le mulţumesc pentru ziar şi urc în apartament.

Mă uit la titlu : "HABITAT" anul II, nr.13, 24-31 martie 2008, se distribuie gratuit în 3000 de exemplare şi aflu că este săptămânal destinat Asociaţiilor de Proprietari din Iaşi. În deschidere un titlul mare: "RAJAC - marele jaf".

Vă las pe voi să îl citiţi şi să trageţi concluziile, în cazul în care ziarul nu a aparut deja în cutiile voastre poştale.


Niciun comentariu: