joi, 3 ianuarie 2008

Salut decizia lui Catalin Ivan de a intra in lumea bloggerilor

Tinarul social democrat iesean dar si consilier local, Catalin Ivan s-a decis de azi sa intre in lumea noastra a bloggerilor.( http://www.catalinivan.wordpress.com) Ii urez succes si imi permit sa redau un fragment din cel de-al treilea material publicat de acesta pe blog:

"flori, fete, filme sau…
ianuarie 3, 2008 by catalinivan

…sau orice altceva in afara de politica, Iasul vechi si nou sau chestiuni de “corazon”. Aici vom pune in discutie lucruri de viata si de moarte precum ultimul film vizionat, urmatorul adversar al lui Poli Iasi, participarea Romaniei la Campionatul European de Fotbal, muzica preferata etc."

4 comentarii:

Daniel Matasaru spunea...

Era o decizie care se impunea :))) Bun venit, Cataline!

simplu cetatean spunea...

Si l-a facut el sau cu ajutorul tau? Doar in mediul bloggerilor sa fie si el bagat in seama ca in politica nu prea a dat dovada de excelenta cu atatea esecuri la rand!

Geo spunea...

Tin sa te dezamagesc ca nu l-a facut cu ajutorul meu. Mi-ar fi placut sa-l ajut dar nu a fost nevoie! Totusi din Afganistan nu stiu cum bati pina in Iasi...cred ca de la "dunele de nisip" ti se trage. O zi buna "simplu cetatean" si chiar mi-ar fi placut sa iti stiu adevarata identitate, asa...

Anonim spunea...

Multumesc mult pentru primire! Dupa cum se vede la prima privire aruncata de blog, nu am avut nevoie de prea mult ajutor. Am folosit template-ul standard.
Sper insa, ca macar aici, in spatiul virtual, sa putem discuta fara orgolii si patimi, cel putin pentru mine, greu de inteles.