luni, 28 ianuarie 2008

Ce încredere mai putem avea în Antena 3?


Eu unul am decis să şterg acest post din grila de programe

Duminică eram plecat departe de casă şi mă uitam împreună cu familia la transmisia în direct a congresului Partidului Conservator la postul Antena 3. Totul a fost corect pînă la anunţarea noului lider Daniela Popa, după care “şoriceii motanului Felix” au decis să întrerupă transmisia. Exact în momentul în care au început “cîţurile” la adresa motanului Felix. Ruşinică, ruşinică colegi de la Bucureşti! Nu e frumos să aduceţi iar în prim plan: minţim poporul cu televizorul! Asta a fost demult, acum ne pretindem europeni dar cenzurăm şi sincer nu mai merge. Am să-i felicit însă pe cei de la Realitatea TV care au transmis obiectiv ştirea relatând foarte bine evenimentele care au luat amploare la “marele congres al conservatorilor”. Ruşinică, ruşinică anteniştilor puteaţi să lăsaţi totuşi transmisia chiar dacă vă luaţi papară de la “tăticul” Voiculescu. Aşa mai rău aţi făcut ! Eu şi încă alţii ca mine mi-am pierdut încrederea în voi şi în obiectivitatea ştirilor pe care le transmiteţi!

P.S. Puteaţi să ne mai fentaţi odată, dar chiar aşa pe faţă?

2 comentarii:

Daniel Matasaru spunea...

Eu as zice ca politica editoriala e problema lor, sunt posturi comerciale si decid cum doresc audienta si ce rating fac. Si eu ma uit mai mult pe Realitatea. Asta e treaba!

blogul lui Gabi spunea...

Mai Geo! Poate cameramanul care filma a fost dat afara de Voiculescu atunci cand a inceput harababura! sau o fi aruncat cu camera cat colo ca sa protesteze ca a iesit Daniela Popa! Nu cred ca a fost decat o simpla defectiune tehnica. Asta daca nu cumva cameramanul s-a aruncat de la balcon de jale ca nu va mai lua salariul ca urmare a plecarii patronului! Poate o fi inteles ca a fost concediat si a plecat acasa! Raman insala ideea ca poate a fost o simpla defectiune tehnica! Se intampla si la case mai mari!!!!!!!!!! de exemplu, la Casa Poporului!!!!!!!!!